PUBLICITAT
PUBLICITAT
La tasca era en parelles i es dividia en tres parts:
- Havíem de fer un Genially en que havíem de penjar imatges i vídeos publicitaris (5 i 5) que tractaren el tema relacionat amb la publicitat escollit, al meu cas, el consuisme.
- Havíem d'escriure un text de reflexió, una espècie d'article, amb informació d'altres articles, 2 com a mínim (els enllaços d'aquestos havien d'aparèixer) i incloent la nostra opinió. Tot aquest text havia de tractar el tema escollit.
- Per últim, havíem de fer el nostre propi anunci donant la volta al nostre tema escollit, es a dir reflexar eixe tema, amb altres valors.
La imatge de damunt, és del nostre anunci. Com observareu, hem donat la volta al consumisme donant-li un altre valor: no consummir per a consumir, ja que al anunci diu que si mantens el teu mòbil durant 6 anys, et donen un nou per un 50% de descompte.
Amb aquesta activitat he aprés com la publicitat, sense adonar-nos, ens crida a consumir, i el més sorprenent és que ho aconsegueix! Perquè hui dia qui pot viure sense un mòbil nou cada tres, dos anys o inclús menys temps? Sempre estem pensant en portar el que acaba d'eixir al mercat, perquè sinò pensem que no serem acceptats. A més, sempre a quasi tots ens agrada la innovació, ens agrada probar coses noves, perquè aquesta publicitat ens dona la imatge de que si no ho fem no serem feliços i a tots ens agrada demostrar els feliços que som. Però realment és necessari?
També he aprés a fer amb canva un anunci i a veure des d'una altra perspectiva les coses, en aquest cas, el consumisme.
Tot això ho he aprés amb els vídeos i imatges penjats a Genially, on tractava de trobar en cada anunci un missatge clau que em cridara a consumir.
D'altra banda, tots els articles que he llegit m'han aportat molta informació que m'ha ajudat a conèixer millor el món del consumisme dins de la publicitat i els objectius i tècniques d'aquesta.
He aprés a fer un anunci amb canva probant tots els recursos que em donava el programa fins que trobara el més adequat.
M'ha ajudat a veure des d'una altra perspectiva les coses, escoltar l'opinió del meu company i contrastar-la amb la meua.
Tot això em servirá en un futur per a quan vaja a comprar algun producte pense si realment ho necessite o he sigut convençuda per un anunci, perquè sabré, gràcies a aquest treball que els anuncis tenen una gran capacitat per a d'això.
També, la tercera part del treball m'ajudarà en un futur a tindre una major capacitat per a donar la volta a les coses, que de vegades és molt necessari. Per exemple, quan ens passa alguna cosa que no volíem que passara hauríem de veure-la des d'una altra perspectiva i pensar que potser ens haja passat per a beneficiar-nos indirectament, encara que no ho parega.
D'altra banda, tots els articles que he llegit m'han aportat molta informació que m'ha ajudat a conèixer millor el món del consumisme dins de la publicitat i els objectius i tècniques d'aquesta.
He aprés a fer un anunci amb canva probant tots els recursos que em donava el programa fins que trobara el més adequat.
M'ha ajudat a veure des d'una altra perspectiva les coses, escoltar l'opinió del meu company i contrastar-la amb la meua.
Tot això em servirá en un futur per a quan vaja a comprar algun producte pense si realment ho necessite o he sigut convençuda per un anunci, perquè sabré, gràcies a aquest treball que els anuncis tenen una gran capacitat per a d'això.
També, la tercera part del treball m'ajudarà en un futur a tindre una major capacitat per a donar la volta a les coses, que de vegades és molt necessari. Per exemple, quan ens passa alguna cosa que no volíem que passara hauríem de veure-la des d'una altra perspectiva i pensar que potser ens haja passat per a beneficiar-nos indirectament, encara que no ho parega.
ENLLAÇ A L'ARTICLE: https://docs.google.com/document/d/1-NvZ3XQtFp0Yd2Ul-C-f23CnHyx3BuwK8zxN3EL51Yo/edit
ENLLAÇ AL GENIALLY: https://view.genial.ly/5ab3974d38d9086b2aed79d3/imagen-interactiva
Comentarios
Publicar un comentario